3000 at last

September 25, 2009 at 08:34 3 comments

3000

Uwiihhh AKHIRnyablog ini mencapai 3000 viewer! senangnya. Susah banget yah kepengen kayak kawan-kawan yang blogger udah ngetop. kok kayaknya gampang banget dapet 1000 dalam beberapa hari. hehehe, ya iya lah. orang ini khan blog kamprets yang isinya juga gak jelas, semau saya, hehehe :-p. Toh ini adalah alat pembelajaran saya supaya saya mampu mengekspresikan diri dengan tulisan serta tentu saja sebagai sarana untuk mengekspresikan diri. Semoga saya bisa lebih baik……

Entry filed under: My Life, NgeBlog. Tags: , , .

SEGA dan Playstation akan berkolaborasi, Sonic akan Hadir di Playstation 3? USB Card Reader Bekas Keyboard?

3 Comments Add your own

  • 1. neng oCHa  |  September 25, 2009 at 13:06

    alhamdulillah ya mas… apapun itu ya harus disyukuri, tho?😀

  • 2. ruparuparumpi  |  September 26, 2009 at 09:04

    Wew…luar biasa perkembangannya…

    salam dari kabin siar…
    🙂

  • 3. gadgetboi  |  September 27, 2009 at 06:27

    ruparuparumpi & neng ocha: yah Alhamdullilah lah, udah untung ada yang mau komen, walau orangnya itu-itu aja, hehehehe :-p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Gadgetboi’s Blog

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 758 other followers

translate this blog

ubuntero

The Ubuntu Counter Project - user number # 29030

Try Manjaro Linux

Unduh Blankon

Download Linux Mint

Calender

September 2009
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Recent Posts

Categories

Archives

How Many People lost here?

  • 475,986 people

Online…Online

IP
free counters
Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net
Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net

Check Me IF I’m Online

Support This!

No Smoking
Counter Powered by  RedCounter

%d bloggers like this: