masalah demi masalah pada indosat

June 11, 2009 at 16:03 Leave a comment

Opera mini and Indosat don't mix

Opera mini and Indosat don't mix

Entah kenapa akhir-akhir ini Opera mini saya tidak mau atau susah sekali connect ke internet dengan indosat?. Padahal dahulu kala (kesannya lama banget) saya asik-asik saja menggunakan indosat baik siang maupun malam. namun akibat indosat sedang “dagang” internet seperti halnya Operator lainnya. Kayaknya malah membuat servis internet ini tidak lagi memuaskan seperti dahulu. Semoga ini engga akan lama, karena dengan opera mini ini lah seringnya saya menjelajah dunia maya. ya, maklum aja belom punya koneksi broadband. mau langganan internet broom dan sodara-sodaranya. ehh … temen saya yang langganan udah memutuskan kontrak dengan indosat. Alasannya lemot … padahal dia kan kuotanya sampe 3GB kalo engga salah… sayang banget. Jadi sekarang pun saya tetap setia dengan vocher 5000-an, hehe. lumayan tuh untuk ngenet 4 jam-an. daripada unlimited bikin gondok, ya engga?🙂

Entry filed under: My Life, Tribute to W950i. Tags: .

laptopper murah meriah untuk keselamatan kulit anda! addicted to Magz

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Gadgetboi’s Blog

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 759 other followers

translate this blog

ubuntero

The Ubuntu Counter Project - user number # 29030

Try Manjaro Linux

Unduh Blankon

Download Linux Mint

Calender

June 2009
M T W T F S S
« May   Jul »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Recent Posts

Categories

Archives

How Many People lost here?

  • 476,237 people

Online…Online

IP
free counters
Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net
Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net

Check Me IF I’m Online

Support This!

No Smoking
Counter Powered by  RedCounter

%d bloggers like this: